I made this widget at MyFlashFetish.com.

Saturday, February 21, 2009

batuk datang lagi....

aku tak tau ape masalah aku....tp daya tahan aku pada kuman batuk ni terlalu lemah....3-4 hari ni batuk lagi....td baru p klinik chong....jumpe dr aziz...(klinik panel)...dr macam biase la...."mende pulok masaloh awok ni..?"....aku pun jawab..."saya batuk lagi la DR.."...aku tunjuk satu kertas pada dr...dr tanye.."kettah (kertas) mene pulok tu?.."..hehe..dr2 kat trg ni sume cakap trg pekat....

aku sbnarnye tunjuk result sputum culture yg aku batuk taun lepas...result ni memudahkan dr nak bg antibiotik ape kat aku kerana sebahagian besar antibiotik dah resistant ngan aku....dr cakap.."pesen die doh kalu keje makmal....memang gini..."...so tanpa buat sebrang pemerikasaan..dr bg aku antibiotik....tggu nak jumpe dr 15minit.....jumpenye...2minit je....

siang2 mcm ni tak batuk pun..tp tgk la malam nanti...batuk menjadi2....nak2 pulak waktu pagi...tekak rase semacam je....harap22nye kali ni xde la melarat mcm batuk taun lepas...2-3bulan....sampai masuk wad...(komplikasi dr ubat batuk dll...). ni adalah diagnosis aku sendiri....sbb hanya aku tahu ape bende yg aku makan.....hehe....

1 comment:

  1. Salam kenal..
    Batuk nak ada isi kot..
    Saya dulu start ngan batuk2 gak.. =)

    ReplyDelete