I made this widget at MyFlashFetish.com.

Wednesday, February 25, 2009

Dunia ni bulat....

hujung taun lepas...gewe mengenali seorang teman baru mase die pegi kursus instruktor gimnasium....tp aku xpeduli sgt..kwn2 die...tp yg penah die bgtau budak tu org dungun la ....hometown aku....

bulan lepas..aku temankan gewe pegi gym kat dungun..(br aku tau dungun pun ade gym)...jumpe la die ngan mamat tue....aku sbnarnye dah xberape ingat...kakak aku yg kuat ingatan tu pun bgtau.."budak tu sekelas la ngan jah mase sekolah rendah dulu..",...aku ingat budak kelas aku...tp memandangkan rupe paras dan susuk tubuh dh jauh berbeza ngan mase darjah 1 (yes..kawan mase darjah satu-tiga).

esoknye...malam tu mase p amik gewe....(saje je gewe..manje2 ngan aku nak aku hantar g gym)...aku tanye budak tu..."awk name ape?"...terkejut die..."bakpe?kenal sy ker?nama sy azlim..."....hah!nama ni memang aku ingat...rupa die mase darjah satu dulu pun aku ingat..cuma skang dah ensem...(dah ade anak pun..).satu kenangan yg aku ingat ialah die kencing dalam seluar mase darjah satu....kebetulan kakak die selalu antar die sampai ke kelas...(maybe kakak die darjah 6 mase tu)....cikgu terus g panggil kakak die...(suh kakak die basuhkan kencing)..heheh...xpe la kan aku citer kisah aib die...korg bukan kenal die pun....

semalam pulak....ade sorg pak guard muda..g opis gewe...sembang2 ngan gewe....pahtu gewe tau die org dungun....gewe anta sms..tanye ..."ape name sekolah rendah awaK?",...i replied.."sek keb pusat dungun"....pastu die senyap je...sampai kat umah petang baru die bgtau..."kenal tak tengku fadhilah"...."kenal la"....

kebetulan aku. azlim, fadilah tu sume sekelas....hehe....sampaikan aku ckp kt gewe..."awk ni xde org lain ke nak buat kawan?sume kwn2 sy mase kecik2 dulu....".hehe.pusing2...jumpe balik kelanaln mase kecik2 dulu.....

No comments:

Post a Comment