I made this widget at MyFlashFetish.com.

Friday, March 20, 2009

hehehe


saje nak expose kad perakuan nikah....ni versi negeri terengganu....lain negeri lain design nye ek.....

3 comments:

  1. Aku ada pijah...cuma kdg2 tak berkesempatan nak update blog sendiri...huhu... Pijah, bila tengok kad perakuan nikah ko ni...aku teringat nak cerita kat ko...aku dah pegi kursus pra perkahwinan tau! Heheh...dah ada lesen dah... Alhamdulillah...

    ReplyDelete
  2. Aku ada pijah...cuma kdg2 tak berkesempatan nak update blog sendiri...huhuhu... Bila tengok kad perakuan nikah ko ni, aku teringat nak cerita kat ko...aku dah pergi kursus pra perkahwinan... Dah ada lesen dah heheh.... Alhamdulillah... seronok juga ye

    ReplyDelete
  3. ape yg sonok nye p kusus kawin? msti akak suke pengisian nye...hehe...aku xkesabaran nk kad ni gak... :P

    ReplyDelete