I made this widget at MyFlashFetish.com.

Wednesday, April 8, 2009

KU GEMBIRA

ku gembira..sentiasa.....PAS menang lagi....alhamdulillah....kini ialah era kebangkitan islam....imej DS Nizar walaupun teruk dihentam oleh UMNO sebagai penderhaka masih lagi utuh dan diterima rakyat perak...hanya rakyat perak tahu perkara sebenar..sebagaimana terengganu....hanya kami yang tahu cerita sebenar tempat kami...negeri2 lain yang hanya mendengar berita TV3suku tu....kene tipu hidup2.....

mak aku ada borak2 ngan tokey cina YOUHOE (betul ke tak aku eja)...ni hypermarket kecik la kat bandar dungun.....cina tu cakap...kalu lepas pilihanraya...dalam tv senyap je...drama berjalan macam biasa je..tu tandanya pembangkang menang....sbb kalu BN menang....tak cukup channel die nak umum....hehe....

cina tu cakap lagi...kalu Bn menang...bukak tv...muka najib..tukar siaran lain ..muka die lagi...hehe....bangganya nak bgtau....so nampak sgt la...TV3suku tu dikuasai BN....berita pun berat sebelah sume.....pasal bg bantuan segera kes ribut kat kedah...tunjuk la calon die terus dtg melawat mangsa2 ribut...beri bantuan segera dan mcm2 lagi.....padahal..calon PKR pegi jugak....tp haram xtunjuk dalam tv.......mcm mase kat k.terengganu jugak....pilihanraya kecil aritu..tiap2 malam aku ngan zizan naik motor round2 bandar kuala terengganu tgk perkembangan....p dengar ceramah....

last2 malam sebelum pilihanraya....balik dari melawat pos kawalan pas pasir mas kat hiliran...tayar motor bocor kat simpang kuala ibai...mujur dah dekat ngan umah....tp mau sekilometer gak jalan kaki balik umah,.....ayakkk.....Tahniah sekali lagi untuk DS Nizar jamaludin...biar malu sket istana perak tu.....

No comments:

Post a Comment