I made this widget at MyFlashFetish.com.

Monday, April 13, 2009

POSING NEW TUDUNG

arini melaram sket p opis....tudung baru beli kat wakaf che yeh ari jumaat aritu...sebenarnya tudung ni ade yg dah siap..(selendang panjang ngan muncung kat selendang tu)..tp aku xbeli yg tu...aku beli satu selendang panjang RM10 ngan tudung kecik RM5...hehe..murah ak?
Arini

Saje nak lain sket dr org lain...



belit2..jadilah mcm ni....malam td p kedai gunting rambut..teman en.gewe....budak tukang gunting tu ckp..."kak nampak mcm penyanyi nasyid arr.."...hehe....malam td pun pakai tudung ni...semalam pun tudung ni...kui kui kui..almaklumlah..aku ni kalu dah suke sesuatu..aku akan pakai sampai aku puas ati....

xpe la kalu korang rase xcomel pun..janji aku rase aku comel....hakkh..tuihhh....

2 comments:

  1. siap ada tutorial tu. fuiyo penyanyi nasyid. hihihih... comey lotey muh

    ReplyDelete
  2. terima kasih diucapkan kepada pengkritik tetap kita ....

    ReplyDelete