I made this widget at MyFlashFetish.com.

Wednesday, April 29, 2009

SSB GIRLS (copy dr blog lame)


nor roziyana abd razak

nor roziyana abd razak

yang ni namenye yana….kawan gaduh aku…jumpe je gaduh..jumpe je gaduh….tp yg nak berkongsi cerita pun yang ni jugak….kire macam sume ahli kuarga yana aku kenal la sbb aku selalu wat muka tak malu p tdo umah yana….mase menganggur dulu…makan tdo makan tdo kat umah yana la….dasat tak?kalu korang tentu tak sanggup kan???dah la adik bradik yana sume lelaki….aku relak je….mase blaja kat AMI shah alam pulak….every weekend balik umah yana sbb nak tgk AF3….tu yg minat mawi tu….sepangjang kat umah yana..mane kuarga yana pegi..aku ikut sekali…hahaha..ape ke he nye aku….skang pun masih teringin nak pegi jumpe makcik yg byk berjasa pada aku….tp payah sket la….sbb kat beranang kan….skang ni bile dah menetap kat trg….xkan nak g selangor jalan sesaje….pokai la…..nanti la yana..ko kawen..aku mesti g….janji!!!!

kartina jamal

kartina jamal

yang ni namenye tina…..aku tak rapat sgt….sbb die pendiam satu…sbb die pemalu dua…sbb jarak bilik kat hostel dulu tak pnah dekat tiga….die lebih rapat ngan huda…..lagi satu die nie….terlalu berahsia ngan aku…ape2 sket..rahsia…..rahsia…kat huda sume citer..akt aku tanak citer…tak aci….lepas grad..xjumpe sampai skang….setau aku skang die jd cikgu.xtau la sementara atau dah tetap….ape2 pun kawen nanti jemput aku…..

wan nadilah adibah wan ahmad

wan nadilah adibah wan ahmad

yang ni plak name nye na….rumet aku mase tahun satu…mungkin ramai yg tak tau….kami tidak ngam sbg rumet tp bleh ngam sbg sahabat…..huhu….duk sebilik asyik gaduh je….tp pastu tahun 2,3,4….ni la kawan yg dicari bila nak citer pape…nak ngadu pape…kui kui kui….skang yg aku tau…die dah hampir2 settle die punye master….dah da selamat bertunang dgn daus..(nama manje tunang die la)…..alhamdulillah…semoga xde lg pikiran kusut la ye na sbb nak pilih yg mane satu….kekosongan jawatan sbg bakal suami na telah diisi…harap xde lagi yg nak anta borang pakai kabel cap ape pun pas nie….sori…org penting dalam majlis perkahwinan aku….insyaalah aku akan involve jugak disebalik tabir pembikinan majlis petkahwinan mung…..dalam bulan 3 2009 cam tu la tarikh yg disebut2….semoga mung bahagia lening….tapi kan…wpun berada dlm daerah yg same..tp jarang jumpe….tp kalu nak jumpe bleh sesangat tp sbb xde hal kan….so cari la pasal dulu baru bleh jumpe….(lusa nak nikah dah..1mei 09)

liya binti paham

liya binti paham

hehe..baru je jumpe die dalam bulan lepas kat tempat kejenye kat timesquare….chicken rice shop…..bukan sekadar nasi ayam….lia belanja aku ngan suami makan nasi ayam….aku tak tau yg set nasi ayam tu lauk penuh satu meja…sampai aku xtau nak makan yg mane….banyak gile…last2 aku abiskan ayam je…nasik yg satu mangkuk tu plak yg tak abis…..lia actually rumet aku mase tahun 2….semester pertama….kami dikejutkan dgn berita kematian ayah lia…so aku temankan die balik ijok mase tue….suasana sedih mnyelubungi rumah tue….aku tak tau nak buat ape…tp lia cool je….lia ade pakwe…name die azhar…baru abis blaja….so lia cepat2 la kawen….ko yg paling lame bercinta aku rase dalam geng2 kiter….bayangkan dr tahun3 samapi skang..6tahun kot….lamenye….lia kawan yg baik….kreatif….rajin belajar….dan yg paling penting sgt tabah….

mailin binti misson

mailin binti misson

ni mel name die….asal sabah..baru je mendirikan rumahtangga…setau aku die keje sbg RO kat UTM….masih lagi kau di utm ya…..rindu juga sama utm….tp jauh sgt mau pegi apatah lagi tanpa tujuan yg penting…..bukan bermaksud kamu sume tidak penting….oh..aku teringin bangat ingin jumpe korang….kalu syarikat air asia tu bapak aku yg punya…tentu sekali aku jumpe korang selalu…..tp bapak aku bukan tony fernandez…bapak aku hanyalah en.omar bin othman….seorang “DATUK” kepada 4org cucu…cuma pakai proton iswara earoback….bukan mercedes e200….aduh….

andi suraidah subandi

andi suraidah subandi

andi ni ganaz sket….pas die konvo…yana bgtau die sambung secong degree kat kolej swasta kat kl amik law…dasat tue….yg aku pnah tau..memang citer2 bapak die nak die jg lawyer….tp sejak dulu lagi die dah memang loyar buruk…sesiau sgt la tue….skang ni kat Uk tak silap….makin dasat tu andi di sana….mau blaja law ka mau jd model bah????aku tak rapat sgt….tp mase kat ujung2 semester 8..oleh kerana kesungguhan mereka mahu meng ‘kenen’ kan aku ngan cepui…jd ade jugak la mase yg kitorang abiskan bersama….die selalu bawak aku makan roti nan kat taman seri pulai….hehe..seronok time tuh….

norul huda

norul huda

yg ayu serta lemah lembut ni huda name die….cunn…ramai peminat tp xtau nape xde sorg pun yg die pilih…..alahai..kempunan si zaim…..tu la zaem…dulu aku ngorat ko, ko xnak….kan huda dah xnak kat ko….huhu….huda ni bapak die askar….adik beradik die ramai pompuan atau sume pompuan aku tak ingat….last jumpe seminggu pas aku kawen..aku ngan suami g seremban sbb pakcik die kawen plak…so amik s\kesempatan p jumpe hud kat area teh mall situ….hud kate laki aku ensem….yahoo!!!!ensem keR..papepun aku bangge..huah huah huah….skang hud keje kat seremban….makmal biotek la kot rasenye…ok la…..stabil dah tu ek…..cayalah..semoga maju jaya….

siti hawa lokiman

siti hawa lokiman

ni di arumet mase aku tahun akhir….dua2 suke bercakap…..borak xabis2…..tp mase taun akhir tu…die byk ckp pasal pakwe die…mase tu aku xpnah ade pakwe…so aku xberape paham sgt situasi die….so dgr jelah….tp tup tup aku kawen dulu….tak pnag dijangke pun…..hawa pun..dgr citer dah tak lame lgi..dah jd cikgu skang….mesti posting pun area jb ni..yetak…tak pun kota….hehe seronok tak jd cikgu???aku takut suara ko sama mcm suara bebudak tue….kawen jemput aku…..(kene posting kat sabah)

azlinah sulaiman

azlinah sulaiman

dulu korang kate die nerd…skang tgk kau….bergaya abis….pandai make up lg…aku pun tak pandai sgt….hehe…dgr kabar dah lame abiskan master kat USM penang…..skang duk umah je kot atau dah keje aku tak pasti….tp dah tunang dan nak kawen tak lame lg la kan????(DAH SELAMAT JD BINI ORG)

amalina ramli

amalina ramli

time kasih sbb suke bace blog aku….ni la penghargaan yg aku mampu beri kan….anyway aku nak g jugak kenduri kawen ko yg kat tanah merah wpun azlan tak jemput…bole????nama dia amalina….kwn2 pggl die amal….adik2 die pggl die kak long….ade jugak org pggl die ina…azlan pggl die baby…baby ke????dah tua bangke….kui kui kui….xpe la..mase bercinta ni nikmatilah puas2…dah kawen nati pun bercinta jugak..tp cinta yg dipenuhi dgn tanggungjawab….(akan kawen 6 jun 09)

fazilah manan n som cit

fazilah manan n som cit

ni dua org yg aku kagum sesangat…skang sdg menyiapkan phD kat australia…..bijak dan baik….ni la dua org yg aku cari bila time nak exam atau kuiz atau ujian..heheh….lubuk ilmu atau buku bergerak..korang memang best!!!!!!

nadirah ismail

nadirah ismail

mysterious girl…aku pnah pggl die ibu kucing..tak tau la die marah ke tak….tp sgt penyayang pd binatang….tabik spring beb!!!!skang mungkin tgh wat phD jugak kot….kagum lg…..na kawen die plak ada kenduri..so xleh dtg dan xleh jumpe la wei....

HARAP ADE PELUANG DAN KESEMPATAN UNTUK JUMPE NGAN KORANG SUME….

1 comment:

  1. alahai pjah ni..nama aku je takde bapak..huu..satu lagi..salah ko bagi nama pakwe lia tu..;-)
    tapi besla pjah dapat jumpa ko balik haritu..
    happy sgt..bes..thanks for the entertaining..really appreciated..
    lain kali aku nyusahkan ko lagi..hee

    ReplyDelete