I made this widget at MyFlashFetish.com.

Thursday, April 30, 2009

TAG TOG TIG

aku pun tak paham apa aku nak buat ni....

T for TAG

baiklah ini adalah kali pertama aku nak selesaikan tag dalam blog. aku telah ditag oleh ZURAIDA AHMAD DANIAL


TAG1

1) Anda perlu printscreen wallpaper anda yang tengah gune skang jangan tipu2 ek x suke...

2) Bgtau nape anda suke wallpaper anda ituhh...

suke sbb memang suke tgk gambar anak2 sedara..xdpt jumpe..tgk gambar pun jadilah...sume comel2...tp mengada2....(part ngada2 tu xsuke)...

The 4 Things

4 names that friends call u
1. pjah
2. pjot
3. fizah
4. jah

4 most important dates in ur life
1. 23/7 (my birthday)
2. 1/12 (my gewe birthday)
3. 23/5 (my wedding anniversary)
4. 24-30hb every month (tempoh untuk bayar kereta..arini dah 30...xg bayar lagi sebab gaji br dpt semalam)

4 things u've done in the last 30minutes
1. masak..sbb nak bg bile zizan balik keje...masakan aku panas2 lg...
2. mandi..duk umah peluh2 xpe..bile nak kuar je...baru rase nak mandi....
3. kemas umah time org nak dtg....kelam kabut aku...
4. g tandas...selalunya...asal nak jalan jauh je...aku duk sibuk nak masuk tandas....

4 ways to be happy
1. tolong bagi aku duit..aku hepi la...
2. dapat makan kat tempat best...bersama org yg best...dan org belanja...
3. mintak doa ngan Allah..
4. dapat jumpe kwn2 lama....

4 gifts u would like to receive
1. hadiah pakej percutian...atau pun pakej umrah ke....
2. kereta..ada tak org nk bagi....
3. duit..
4. handphone baru...

4 of ur fav. hobbies
1. dihari cuti bangun kul 10pg wpun dirumah mertua..hehe
2. duk ngadap pc...
3. baca buku cerita kisah nabi dan teladan...juga majalah gosip artis...
4. jalan2 cari pasal dan makan

4 places u want to go for vacation
1. tempat bersejarah
2. pulau yang cantik2...(pulau2 yg berlambak kat trg ni pun aku xpnah g...)
3. taiwan.....
4. mana2 jelah asal dapat duk bilik vvvip yg siap ngan jakuzi atau kolam renang...siap ngan dayang2....


4 things always found in ur bag
1. beg diut..tebal lagi sbb baru dapat gaji..
2. asam....aku ni ada masalah cepat loya akibat hyperacidic dalam perut....
3. broadband usb...
4. henset

4 u love so much
1. Nabi Muhammad SAW
2. azizan
3. kuarga mertua
4. kuarga aku

4 things special for u
1. bile org cakap aku best...bos yg best..kwn yg best...isteri yg best...
2. bile org cakap..."kalu xde awk..xtau ape jadi.."...
3. bila budak kecik nak ngan aku...slalunya farhan tu xnak ngan aku...sbb aku jarang balik..die xkenal aku....
4. dapat tolong orang....

ok tak ederq jawapan aku????

1 comment:

  1. pijah. clap clap clap kerana buat tag.
    tapi aku rasa nak lempang kau kt jwpn yg tak penah pegi pulau2 kat tganu. what the??

    kalu aku jadi org tganu, mesti aku itam legam asik pg pulau. hihihi

    ReplyDelete