I made this widget at MyFlashFetish.com.

Wednesday, September 9, 2009

Macam pakar plak.....

kalu kat dalam tv ada iklan LONDON WEIGHT MANAGEMENT...agensi aku ni plak nak bg nama ape ek.....JOMBINABADAN la....makin ramai yg YM dan emel kat aku bertanya pasal macammana nak besarkan badan.....

dalam duk kalut si iderq nak kurus....tahukah engkau si ederq betapa ramai yang bersusah payah nak naikkan berat badan???juga banyak menghabiskan duit untuk mencuba pelbagai produk untuk kelihatan lebih berisi......

tapi skill yang aku ada...aku rase lebih sesuai untuk lelaki....sbb true story azizan pun....lelaki kan...nak apply untuk pompuan pun...tak berani takut tak berkesan.....yang bina badannya azizan.tp yang menjawab segala macam persoalan..ialah aku....yang laki aku kata kurus ni....tp aku suke.....kurus mcm ni...cuma rasa tak bertenaga....

tp aku sgt suke menjawab emel dan soalan2 ni....sbb nye...aku nak tolong dorg..aku tau masalah dorg sbb masalah tu ada depan mata...si zizan yang kurus tu dah jadi idola ramai.....bleh budak2 lelaki yang beli ebook tu..kalau call zizan...."bang...saya memang minat badan macam abang...."...macam2 lagi lah...aku rasa kesian plak.....tapi yang aku geram....takut nak keluarkan duit.....ingat badan tu nak besar sendiri ke?


kenelah berkorban sket.....nak sesuatu (badan tough) kenelah korbankan sesuatu (duit...)....dan aku jamin kalau sume pembeli ebook aku ikut cara yang aku sarankan....memang berkesan...cuma cepat atau lambat bergantung kepada usaha masing2....dan satu lg kene disiplin...apa2 je..kalu buat sambil lewa....hasilnya pun sambil lewa la.....betul tak iderq????


citer lain plak.....

aritu ada la hari cakna kat gym kuala terengganu.....(pegi gym gak..pegi makan)....ada la buat medical check up sket....cek BMI, gula,tekanan darah.....cek punya cek...aku masa tu baru lepas makan sarapan.....kwn zizan....gula 7.7 dan nak dekat masuk diabetes....aku plak..3.5....MA tu terkezut.."awk dah makan lum?"....aku jawab..."dah...baru td makan ..."....MA ckp..."rendah sgt gula awk nie....mcm gula org pose plak..."..."awk kene byk minum air manis2 sket....nanti pengsan...".....

patut la aku rasa lemah....tak bertenaga..lembik....nak tdo je....tak larat.....tersepak batu nak rebah.....rupa2nya..gula rendah.....ape daa...kene makmal ujian darah...darah sendiri tak cek.....aku ingat aku sakit ape lah......so skang aku minum air manis2 je.....kalu org minum air aku buat...."wei..manisnye!!!!"....dah nak buat cemana....sape suh minum....nak air,,,bancuh sendiri la....

No comments:

Post a Comment