I made this widget at MyFlashFetish.com.

Wednesday, September 16, 2009

Selamat Hari Raya

salam....
selamat ari rayer kepada semua yang singgah di blog ini.....jemput la datang rumah....
khamis malam insyaallah akan balik ke dungun...sampai pagi rayer pertama....
macam taun lepas....

tepat pukul 12tghari hari rayer pertama kami akan bertolak balik ke pasir mas....masa ni jalanraye very clear.....akan berada di pasir mas sampai hari raye ke2 malam....

kami berdua akan mula bekerja pada hari ke 3....huhu....so saper2 yg berada berdekatan..jemputlah beraya dirumah ibu mertua saya di kampung perol, to'uban,pasir mas, kelantan...heh heh heh.... ari rayer ke 3,4,5..kami akan berada di umah sewa kami di kuala ibai....malam je..siang kami berada di opis masing2......

hari rayer ke 6,7 ..insyaallah kami akan berada di cameron highland...honeymoon....keh keh keh....kalau xde aral la....

rayer ke 9 kami akan bekerja semula seperti biasa......

baju rayer aku taun ni beli je sbb mesin jahit mak aku xsihat..sama mcm mak aku jugak....(xcident aritu)...aku pnah blaja jahit ngan mak aku...dan penah jahit sepasang baju sendiri....tp singkat....pakai beberapa kali je.....baju kurung senang je nak buat sebenarnye...tp kalu nak buat mak aku kene monitor la masa nak potong kain tu....cuma xberminat nak jahit.....

aku skang dilanda perasaan malas nak iron baju......skang byk pakai jubah dan blous2 yang xperlu digosok..tudung pun yg tak perlu digosok jugak.....dulu rajin....hujung mggu dan iron 5pasang sekaligus....skang jgn harap......

1 comment: