I made this widget at MyFlashFetish.com.

Monday, November 2, 2009

Blog Kesukaanku

Skang aku minat ngan 2 blog...

1) http://darwishndarwisya.blogspot.com/
yang ni pasal seorang ibu yang mendidik 2 anaknya menjadi hafiz dan hafizah...kagum giler....sampai terkedu aku dibuatnya....dan aku berazam kalau aku ada anak nanti (blum ada lagi lah didalam mahupun diluar perut...yang ada hanya nasik goreng yg aku makan pg td-masak sendiri...bangun pagi2 buat nasik goreng..rajin ak?situasi yang hanya boleh dijumpai 5x setahun)...aku nak ajar anak aku mcm tu jugak....

sbb pada aku..kalau anak tu dah hafal quran...apa2 kos/subjek lepas tu yg kita bg..dia akan cemerlang.....sbb otak die bersih dan teknik hafalannya kuat....tp nak anak jd soleh/solehah...takkan maknya hampehh kan...mak bapaknya pun kenalah bagus jugak...memandangkan nama aku dah hafizah..semoga anak aku nanti bergelar hafizah....yang menghafal quran...takkan aku nak bg anak aku nama hafizah jugak....huhu

2) http://comatosewithbraindamage.blogspot.com/

ni satu lg blog..jauh berbeza ngan motif blog kat atas..tp aku suke jugak....yang buruk...buang jauh2....yang baik aku amik....papepun..kalau kak D terbaca blog sy..(perasan je)...saya suker kak D....saya suker kejujuran tulisan akak....membuat saya bersemangat...membuat saya tak amik kisah apa org nak kutuk...(ada ke org kutuk aku?aku kan baik...mana ada musuh)....

yang pasti aku akan ketawa terbahak2 sorg2 mcm org giler kalau baca blog kak d....sampai zizan naik bengang sbb aku rela baca blog dalam bilik dari duk dengan die depan tv.....huhu....

zizan..."apa yang kelakar sgt awk baca tu?"
aku.."ayat2 die kelaka giler.."
zizan.."cuba bg contoh yg klaka tu.."
aku.."die byk mencarut...k**e...p**i**k...dll"
zizan.."tu bukan klaka..tu mencarut..."

zizan marah...kalau aku tgh baca blog tu..zizan dtg..aku cepat2 tutup.....

2 comments:

  1. hohoho...
    saya pun suka baca blog diana tu jugak. hehee..

    bg jwpn cmtu memang le kena marah.;P

    ReplyDelete
  2. haha.....klaka giler kan...aku khatamkan sume post die dlam beberapa hari je....

    ReplyDelete