I made this widget at MyFlashFetish.com.

Sunday, November 22, 2009

Ermmm....xde tajuk yang sesuai

zizan pnah cakap..ayat maksud die lebih kurang macam ni lah...
"kalau anak bukan salah satu penyebab yang kita leh masuk syurga (doa anak2 yang soleh)..tak ada anak pun takpe.."

ayat ni die ckp sebab aku macam sedih2 kan...(sambil meleleh ayak mata).....cakap pasal anak je...meleleh je air mata aku....tp skang tak lah (masa tgh tulis blog ni)...giler apa nak nangis kat opis ni walaupun opis aku aku dok sorg diri je....haha..tp xde pulak inisiatif nak jumpe doktor ke apa....kedekut punye orang...ntah tak semangat pun nak jumpe dr...

keje aku kejap buka econ...kejap tutup econ (bila kuku dah naik biru2)...

Gambar: Cara-cara makan roti yang tidak senonoh versi p-jah.

No comments:

Post a Comment