I made this widget at MyFlashFetish.com.

Sunday, November 22, 2009

Hobi

aku perasan sejak aku pandai main internet ni...apa yang aku paling suka search adalah kisah2 misteri dan sejarah..juga kisah2 pelik....

sebab tu ada banyak post dalam blog ni pasal benda2 macam tuh...aku baca di blog org dan bila aku rasa ia menarik dan boleh buat pengajaran, aku copy dan paste dan letak dalam blog aku supaya lebih ramai yang dapat membacanya...(sori la...aku memang tak mintak izin nak copy)...tak perlu kot bagi aku....kalau ko taknak kongsi ngan orang...nape ko siar dalam internet kan....

baca kisah2 sejarah..membuatkan aku insaf kadang2...ada pengajaran yang aku dapat...

1) rakyat kosovo dan bosnia-mereka sangat kufur. perkahwinan antara orang islam dan kristian adalah perkara biasa. ni banyak berlaku di indon jugak...mereka dengan bangga bgtau die islam dan suami mereka kristian contohnya kakak krisdayanti. selepas itu bosnia dan kosova dilanda perang.

2)benua atlantis-dilanda gempa bumi dan benua yang hebat tamadunnya ini tenggelam dalam masa sehari. seks bebas dan berzina dengan haiwan.

3)pompeii-homoseks. alat2 sulit lelaki dipotong dan digantung sebagai tanda kemegahan. mereka semua terkubur dalam lahar gunung berapi.

4)acheh-tsunami yang melanda mereka. mereka sgt kufur. kat indon orang cakap...makan babi dan anjing adalah biasa.sate babi dan sate anjing dijual di merata2.malah ada satu cerita aku pnah dgr...seorang imam masjid...membela babi...dan kandang babi terletak disebelah masjid.

byk lagi..tapi aku tak berapa ingat...sesungguhnya bencana yang Allah timpakan ada sebab musababnya...kat Malaysia ni...bukan xde....tapi masih kecil-kecilan. dulu ada ribut apa kat sabah.ramai mati -masa tu difahamkan mereka sedang pesta seks-sume boleh berkongsi isteri masing2.

No comments:

Post a Comment