I made this widget at MyFlashFetish.com.

Sunday, December 6, 2009

Antara keje2 yang aku minat...

1-aku nak bukak Gym..memandangkan laki aku kaki gym...dan aku pun dah involve sikit2 dalam dunia bina badan kan...(aku tak build muscle la....aku jual e-book panduan je...)

2-aku suka pertanian...macam tanam cendawan ke...tanam dalam 'rumah' je kan....space die pun xbesar sgt....

3-ternak lembu -intergrated farming-ternak lembu-jual daging dan susu-taik lembu buat baja-makanan lembu diproses sendiri dr tandan kelapa sawit ke...pape ke...

4-ada butik online macam kak g-jang...

5-mempunyai kedai kraftangan sendiri-minat tgk kraf kiut2..cantik2...

6-bukak nursery-jual2 pokok..tanam bunga....(ni keje arwah ayah azizan)...

7-jadi cikgu-dah 2x mintak kpli...xdpt.....

8-apa2 keje lah....kecuali marketing....

No comments:

Post a Comment