I made this widget at MyFlashFetish.com.

Sunday, December 6, 2009

Dinner ala p-jah dan zizan



ni la dinner kami semenjak dua menjak ni....selera mat saleh plak..dah agak lama kami tak makan nasik waktu malam....

yang malam ni makan "daging lembu korban masak black pepper dimakan bersama kentang lenyek dan brokoli, carrot beserta sawi kecik"..pergh..panjang giler nama....

aritu start ayam black pepper..pastu kambing black pepper...sampai la skang...lembu black pepper plak....

kena letak mayonis, sos cili dan jugak sos black pepper...nyum nyum...tapi kali ni dekorasi kurang menyengat....sebab sedih kepingan kaca bawah sekali dalam peti sejuk tu (tempat letak sayur tu..aku panggil takung).....patah dua...nak kuarkan daging la tadi....terlekat sebab byk sgt frost...tarik punye tarik..terhempas plak atas kaca tu....

No comments:

Post a Comment