I made this widget at MyFlashFetish.com.

Thursday, December 3, 2009

Hadiah special sempena harijadi

Sempena besday encik zizan 1/12...semalam 2/12..die dah dapat 'hadiah'nya.....kesian..
dalam perjalanan balik dr gym..kul 7 lebih..dah maghrib la...die kena langgar oleh sebuah kereta savvy....pakcik yang dah tua dan sedang membelok nak masuk kawasan masjid....

encik zizan ngan moto....so luka la kat lutut..kaki...terbelah sket kat lutut...dr suh jahit..tp MA tu cakap tak payah...die plaster je....so tau jelah kat lutut..bukan bleh duk diam..jalan2...plaster sume terbukak.....so luka tak baik2 lagi....

pakcik tu bagi duit..zizan tak nak....sebab kete die lagi teruk ...moto ada la pecah2 sket....
so arini..dapat la die MC...pakcik tulah salah....belok tak tengok kiri kanan ke.....tak pasal2 dapat adiah special sempena genap umur 30 tahun....

aku panik gak...sampai kat umah....die cakap..."gewe...saya kene tepoh (langgar) ke keto"...die jalan tehincut2....tgk seluar track suit die koyak rabak.....aku terus tanggalkan seluar..pakaikan die towel....pastu mandikan die....rasa cam klakar tolong mandikan lelaki dewasa yang lebih tinggi dari kita.....jirus2 je sebab kan die baru balik gym....badan berpeluh2..camne nak bawak g hospital.....

pastu suh die sembahyang berlunjur kaki ke depan...sbb ada terbelah betul2 kat lutut..so takleh nak lipat kaki....pastu aku drive g hospital...jumpe dr...xray sume...mujur xde patah ke retak ke..cuma luka dan bengkak2....alhamdulillah....

adiah arijadi die aku dah bagi bulan 8 lepas...bagi jam tangan...sbb masa tu dapat bonus....kalau xbeli time tu....duit bonus tu xde dah....aku tengah giler beli baju (tshirt muslimah) ni....

1 comment:

  1. hello... hapi blogging... have a nice day! just visiting here....

    ReplyDelete