I made this widget at MyFlashFetish.com.

Sunday, December 6, 2009

Kraftangan aku ( Kerastangan)


cakap pasal kraftangan kan..semalam...blog walking...sampailah kat blog ni...berkenannye..kiut2 sume....

rasa mcm nak sgt....tuan blog marah tiru design die....tapi untuk kegunaan sendiri leh tak?

aku balik umah..terus selongkar cari beg cenderahati kenduri kawen..gunting2....jahit2 sket..letak butang (yang aku cabut dari baju aku..byk sgt bertempek kat bahagian dada baju..)...kat dalam die aku letak kapas muka ....so..tadaaa...jadilah mcm ni...buruk giler..tp nilah hasil keje pertama aku...terus pakai kat enset...haha....xde iras langsung ngan design blog tersebut....

walaubagaimana pun..aku yakin anak2 sedara aku akan main picit2 gak menatang tu walaupun xed lah kiut mana pun....janji aku wat sendiri...guna barang2 recycle lagi tu.....tengoklah nanti abis kain2 mana aku gunting...(tetiba nanti ada byk plak baju yang taknak dipakai)

No comments:

Post a Comment