I made this widget at MyFlashFetish.com.

Wednesday, December 16, 2009

Perkahwinan Zuraida & Ariff Ariza

di lobi dewan....menunggu pengantin....

laki aku tggu kejap je....bukan leh nunggu lama2 lelaki ni....

pengantin duk atas pelamin lagi....tak boleh nak tggu nak bergambar ngan pengantin..bergambar ngan 'benda' ni pun jadilah...

ni masa pengantin baru naik....

iderq jalan control giler..haha....senyum2 macam tak tahan nak gelak...kalu ari biasa harus die mengilai....


akhirnya..orang yang aku nak jumpe setelah 9 tahun berjaya aku temui..makin 'comel' si meuthia bahiyah ni...ni roomate masa kat kmpp...si iderq tu ialah jiran depan bilik...tp asyik melepak kat bilik aku....tu yg leh kenal dan aku sanggup g wedding die walaupun aku duk kmpp hanyalah satu setengah bulan....

pastu g kenduri...aku duk tercongok tggu laki aku main gym kat presint 8...

sebelum balik terengganu..wat balik adik aku ngan anak die...amik kat cheras....berjaya mengumpulkan 4 org sepupu ni...nur qistina....muhamad farhan...dhia syamimi...dan hurul ain....


p/s:sori iderq..xdapat nak jumpa ko....ingat nak tggu..tapiiii........paham2 jelah....
p/s2:ko nampak comel sgt...tak nampak pun lemak2 yang ko risaukan.....hehe...
p/s3:tahniah...semoga kekal bahagia hingga ke syurga....

No comments:

Post a Comment