I made this widget at MyFlashFetish.com.

Tuesday, January 26, 2010

Mood nak berblogging xde

seperti tajuk di atas..
mood nak berblogging xde...
sbb xde apa nak tulis..
.puncanya memang tiada apa yg berlaku dalam hidup ini buat masa skang...
xde perkembangan...

kawan2 nak wat reunion...
SSB utm dan jugak MRSM qber...
aku nak pegi...
tapi harap2nye tarikh yg dipilih kena ngan masa dan duit dalam poket
dan jugak kena ngan mood encik zizan...

xmau lagi kejadian mcm masa reunion SMAASZA kat batu burok berlaku lagi.
zizan agak susah diajak untuk mengenali kawan2 aku...
malu la apa la...
sebenarnya die malas...
rasa mcm...semua ni nonsense....

last2 aku merajuk dan blah mcm tu je
tanpa sempat bgtau kwn2...
sedih sgt...



No comments:

Post a Comment