I made this widget at MyFlashFetish.com.

Friday, January 1, 2010

Tahun baru yang biasa-biasa aje....

Sejak berkahwin pada 23 mei 2008...xde lagi perubahan besar dalam idup aku.....masuk tahun baru ke....bulan baru ke..sama je rasa......xde perubahan....samada....

1-berat badan takat tu je....55kg..tak berat..tak ringan...ideal aje untuk badan aku....cuma t*t*k je yang tak ideal...macammana nak t*t*k yang montok ye.....haha......aku mcm xde t*t*k je...leper semacam....sian laki aku....

2-tempat keje masih sama....bukan nak sgt keje lain....ok je keje ni....yg aku menyampah nape gaji mcm tu jugak....

3-rumah sewa yang sama-mujur menjelang tahun baru..aku beli sofa n almari hiasan baru..nampak la lain sket umah aku.....tu jelah kot perubahan sempena tahun baru nie...

4-kereta yang masih sama-yaa...aku masih memakai kancil silver...nak jugak try beli kete lain....tp kalau tolak kancil tu.....harga pasarannya terlalu murah berbanding hutang aku ngan eonbank....nanti kalau pakai kete baru...nak bayar kete baru...kete lama pun hutang melambak lagi.....nampak gaya..pakai la kancil sampai kete tu hancur lumat.....

5-walaupun dah setahun 7 bulan kawin..nampaknya kami masih berdua.....tiada lagi orang ke-3 antara kami.....hahaha....tp nampaknya aku masih menikmati hidup berdua ni walaupun kadang2 rasa sunyi....mujur anak sedara ramai....tiap2 minggu balik pasir mas atau dungun....dua2 kampung ada ramai budak....so menumpang kasih ngan anak org jelah....

6-suami masih sama-melampau tul.....memang la sama kan...takkan nak tukar2 selalu....hahaha....semoga suami aku masih sama hingga ke syurga......


harapan di tahun baru...

1-semoga bisnes internet semakin mantap www.jombinabadan.com

2-semoga rezeki bertambah2...hajat dihati nak ke mekah dalam usia muda..tak kisah la buat umrah ke haji.....

3-semoga dapat baby yang cun2 dan kacak2....

4-semoga dapat gaji yang lebih mantap...kalau zizan dpt keje baru kat tempat lain..nak je aku berenti kat gribbles..cari keje baru...kata bidang biotek maju skang..tp tak nampak batang idung kekosongan jawatan pun......

5-skang dah kompem ek kad kredit kena caj RM50 setahun?aku nak terminate la VISA sekeping...pakai mastercard satu je.....

6-nak simpan duit......menabung untuk masa depan.....

7- nak jadi wanita yang hebat...yelah tu...

4-

No comments:

Post a Comment