I made this widget at MyFlashFetish.com.

Thursday, February 4, 2010

Saiful bukhari azlan dan Anwar-menyampahhhh


Menyampah tul....
kalau ikut logik la...
seorang pemuda yang sihat tubuh badan...
kalau dipaksa untuk diliwat...
takkan serah diri camtuh je....
kalau xsuke kan....
tu pun kalau memang anwar liwat die lah....
kate tak suke...

tolak jelah anwar tu...
anwar tu umur dah 60 lebih la....
mana ada tenaga sangat....

aku tak paham la...
pastu 26hb kena liwat...
28 baru wat repot polis dan g buat pemeriksaan..
dannn...air mani masih ada lagi....
2hari tak berak ke??

memang la tak mustahil....tapi....
erm....tak brape logik lah....
sapa yg salah aku tak tau....
hanya Allah yang tahu..
Ya Allah..tunjukkanlah siapa yg benar
dan siapa yang salah....
Aminn...

1 comment: