I made this widget at MyFlashFetish.com.

Wednesday, March 24, 2010

Sedih

baru kejap
buat post tajuk gembira...
skang tajuk sedih plak...

yelah..
xkan mudah2 je org nak bg ko modal
nak run bisnes kan...
melainkan dah ada bisnes...
dah ada akaun keluar masuk...
dah nampak untung...

baru org nak tolong....
xde pape mana ada org nak tulun....
nak plak keje swasta cam aku...
xde kekuatan langsung...
zizan plak dah takleh buat loan....

ada tak org nak bg aku wat loan?
hehe...
swasta..paling byk leh wat loan 5x gaji....
basanya max rm 10ribu je....

but dengan RM10 ribu...
aku ada backup plan jugak...kalau plan A
tak menjadi jugak la....

tp skang masih usaha untuk buat plan A dulu...
usaha sampai pengsan....
baru la turn to plan B...
huhu....

sedih..
ada tak datuk2 mana nak sponsor aku?
datuk...
i need money...

1 comment: