I made this widget at MyFlashFetish.com.

Tuesday, April 20, 2010

Munduk, Thailand

biasa la...kalau balik pasir mas....
kalau agak2 rasa nak beli pape....
samada
nak barang2 dapur ke...kasut adidas made in vietnam ke...
g la rantau panjang..

kalau nak alat2 dapur lagi murah..buah...
g la munduk, thailand

kalau nak beli tudung ke..pakaian ke
g la wakaf che yeh...

kalau malas nak g jauh2...
g la bandar pasir mas je...

busuk2 pun g la tanah merah...
setiap tempat ada kelebihan
yeke?

so minggu lepas g munduk...
saja jalan2...
panas...peluh meleleh hingga ke kaki...
berdebu..
dan macam2 la...
rasa mcm xnak dah kuar siang...
kat mana2 pun panas melampau kan





macam ni jelah kawasan nak beli belah pun...
selekeh je kan?
tp barang2 yg jual kat mydin ke..mana2 ke...esp peruk belanga..baju..
sama je...sbb dtg dr sini jugak.....

nak nak barang al-ikhsan...
kasut2 die adidas tu...made in vietnam je...
tp harga...?
baik beli sini...sama je...

masa nak balik tu..
terdengar sorg makcik bercakap
"kalau dtg munduk...rugi kalau tak rasa mee celup"
haaa...
kitorang pun apa lagi..
singgah la kan...
memang sedap ar...
hehe...





kicap thailand

*kawe kalu kelik klate...kecek klate la...sapa ore ingat kawe ore klate...buke ore teganu..

No comments:

Post a Comment