I made this widget at MyFlashFetish.com.

Sunday, April 4, 2010

Pujian untuk lelaki

haha...
aku rasa heran...
adakah lelaki memang xsuke dipuji segak.kacak...?

kalau aku...
org kata lawa sikit...
dah kembang abis dah....
wpun sebenarnya org perli...
mentang2 gigi aku tak cantik..
zizan panggil aku HANTU GIGI...
kejam kan...

kadang2 la puji aku cantik...
haha...
tapi bile time die...aku kata KACAK LA AWK NI...
die marah....
die tak suke....

ada gak chatting ngan kwn2 sekolah...
lelaki ke pompuan ke...
dorg kata laki aku hensem
so aku ngan poyo akan bgtau zizan

aku yang poyo..."gewe2...kawan saya kata awk hensem"
zizan.."amende awk nih...pompuan suke sgt ar kata hensem2 gitu.."
dengan nada yg tak sedap didengar....

camne tuh....
pagi2 pun....bile die bersiap g keje je...
aku ckp la...."hensemnye awk...tak sia2 sy kawen ngan awk..."
mesti die wat bodo je sambil pakai stokin yg dibeli di pasar malam 3 seploh inggit tu...

aku tak paham....
kalau aku baca2 motivasi pun...
motivator suh kite puji2 pasangan...
tp laki aku xsuke dipuji.....

tak tau die rasa die buruk ke apa...
atau die rasa mcm mana....



aku xtau bagaimana die diluar (ditempat keje atau dimana2 ketika aku tiada bersama)...
bagaimana die bersama org2 lain
kalau aku jalan2 ngan die pun....
ada gak la pompuan2 tepi jalan yg pandang je die....
sampai tak nampak aku tengah pegang tangan laki aku tu...
hehe

tp aku tau die jenis tak layan pompuan....
adakah aku perasan laki aku hensem?
atau die memang hensem...

dan nape laki aku xsuke dipuji hensem?
tp kalau puji badan die tough..senyum memanjang je aku rasa...
adalah kerana die sudah muak dikatakan hensem?

ntah
aku keliru....
zizan kalau g jalan2..kemain bergaya...
tp stakat g makan2 kat kedai area kuala trg...
pakai kain pelekat je....

aku pun dulu dating tepi kaki lima pakai caftan je....sarung sweater
pastu pakai seluar (kan caftan tu jarang)
pakai selipar....
sampai housemata semua...."weh pijah..ko nak g jumpe zizan ke tuh!!"
"tolong la pakai lawa sket.."
camtu ke nak jumpe tunang...(bertunang bulan 2..kawen bulan 5)
haha


(jgn tengok pusat~aurat)
cerita merapu rapan oleh:
pjah
~aku yg perasan laki aku hensem~

3 comments:

  1. haha dia ensem lah. maybe dia malu2 kot. haha!

    ReplyDelete
  2. hi.. just dropping by here... have a nice day! http://kantahanan.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. dulu sy ade kawan lelaki yg rpt. boifren eh? a ah. hahaha... tp xde jodoh kot xpun belum jodoh? xpe xpe... xde boifren lagi kurang maksiat kan?
    dia pun jnis yang x suke kene puji. ade lah masa mmg dia hensem, mulut yg jujur nih pun puji le "hensem plak hari nih" lantas si jejaka mmberi expresi muka annoyed. dia mmg x suke kot. mgkn x suke kene puji takot dia takbur diri nnt. fikir yg positif! aminnnn....

    ReplyDelete