I made this widget at MyFlashFetish.com.

Tuesday, August 24, 2010

Desa Water Park-reunion 3 org...

xtau la gee buat muka sedih ke apa ni...mcm muka terkujat je
dorg dalam pagar..
aku luar pagar
amik galah tolong jolokkan...heheh

muka kesedihan dan kepura-puraan mel..konon sedih la...
tp memang hampa pun...
ada yg xjadi dtg...yg dtg plak...haru je tertinggal hp


pertemuan di sebalik pagar
aku sampai di sana...tp tertinggal hp dlm keta..keta kat bukit jalil
so nak call gee ngan mel xleh..


ngan gee yang balik bercuti ke malaysia
kagum tgk kawan2 sambung phD
aku tersangkut kat degree jelah

mandi manda


si mel ni....menjerit panggil...lobit!!!..lobit!!! aje...


tengoklah minah 2org ni posing..tak agak2...


excited dpt duit RM10 lepas pulangkan pelampung


esoknya lepas mandi ni...mel demam....tp masih teringin nak mandi manda...


ni sebelum mandi
baru lepas salin baju..mel ngan gee tak bawak baju lebih...so beli baju kat situ...


gee ngan mel tak tau aku muntah 3x masa main ni...tapi tetap nak main...
tiap kali nak muntah aku berlari ke tandas...


muka aku dah macam org teran kentut dalam air plak...


posing sakan mel...gee pun apa kurangnya...


mandi manda dengan jayanya..



dah nak balik.....tggal 2org je sbb gee dah bertolak...
pastu g hantar mel ke pj hilton plak....

No comments:

Post a Comment