I made this widget at MyFlashFetish.com.

Tuesday, August 24, 2010

Jenis-jenis orang kat Facebook


jenis yang suka main game...
aku penah masuk kategori ni...
yelah bila main...kena tambah neighbour kalau nak cepat naik..
kalau xde duit nak beli barang..
bleh mintak tolong ngan kawan2...jiran2...
so kena la request itu ini...hehe
skang dah tak dah..




jenis yang suka tag gambar..
aku rajin jugak tag..
tapi tagkan gambar kawan2 aje...
gambar yang xde mengena xdelah..
aku pun xsuka org tag gambar ntahapehape..
yg xde mengena ngann aku..
sekali bukak..wah nampak byk notification...
padahal satu pun xde connection ngan aku..hampehsss...



stakat ni xde lah org komen pasal post/status aku smpai mcm ni..
yelah..aku bukan ada peminat pun..
haha
tp aku selalu perasan memang ada org mcm ni...



yang mcm ni aku ada kenal sorg...
asyik create event je..
yg tak tahannya...
kitorang yg dari terengganu ni turun kl
semata2 nak g event yg die buat tu...
sekali die pun tak pegi...
rasa mcm nak sumpah2 je...



jenis yg mcm ni ada beberapa dalam list kwn2 aku...
semua nak update...
naik jerawat sebijik pun nak update..
kemon la....
tak payah la nak bgtau semua tu...
rasa menyampah sangat...
nak tegur kan takut kecik ati...

No comments:

Post a Comment