I made this widget at MyFlashFetish.com.

Tuesday, August 24, 2010

Zoo Negara-umur dah 27 tahun baru sampai

Arapaima ....nampak jelas pulak kitorang pada cermin akuarium tu


kejam kan aku....aku tarik2 jambul kuda kecik tu
nak tengok penjaga zoo pakaikan syampu apa je....
tp sah xpakai syampu...keras kejung bulu tu...


bergambar aje kejenye....


abg poyo
(owh..zizan xsuke dipanggil poyo..)

ikan toman
bleh wat asam pedas ni...


pakcik ni kalau bergambar memang over sikit...


ni lagi lah melampau2...sampai lari2 adik kat akaurium sebelah
tgk abg ni posing mcm ni....


ikan2 kat sini byk yang nak mencecah saiz aku...


hyppo


kura-kura gergasi...


untung zoo meniaga dahan pokok tu....4ketul dah 5 hinggit
yg selenga nya org mcm aku la....beli jugak nak bg zirafah makan


nak jugak...
(padahal aku paksa..)


semua tempat zizan suh aku g sbb nak snap gambar aku...


encik gajah...bersama bidadari...kuang..kuang..kuang...
ala2 tajuk buku cerita kanak2....



awal2 nampak mcm nak ujan..so beli payung dlm zoo
penat woo jalan kaki dalam ni....
dah la dari kawasan paking kat luar nak masuk ke dalam
pun dan nak pengsan..


en.zizan bersama necik zirafah...
memang hujan...org lain semua berenti berteduh bawah pondok2...
aku ngan zizan masih berjalan2 berbekalkan
payung besar gedabak...



badak sumbu....eh....yg belakang nuh la badak sumbu....
yg depan tu encik suami yg kacak....

No comments:

Post a Comment