I made this widget at MyFlashFetish.com.

Wednesday, September 15, 2010

Hari Rayer ke -3

hari rayer ke 3 adalah hanya pergi kenduri syidah sahaja...
sebab masa byk diabiskan meredah jalan sesak..
dan akhirnya selepas itu...
badan sangat penat....

apa-apapun tahniah kepada syidah..
sgt seronok dapat pergi majlis kawen kawan2...
semoga syidah dan hakimi sentiasa bahagia
dan kekal berpanjangan...
banyakkan bersabar dalam hubungan suami isteri
(ececeh...nasihat mcm dah berpuluh tahun kawen...padahal diri sendiri masih kurang sabar)


syidah yang sangat cantik
kelakar betul syidah ni...
sesi bergambar syidah penuh dengan gelak ketawa...
lucu betul kan bila kita disuruh bergaya di atas pelamin kan...
rasa mcm plastik...
haha...

memang sbb tu pun aku xde upah mana2 photographer
masa aku kawen dulu...
aku memang malu nak bergambar dengan gaya2 ala2 model camtuh...
nape ntah...
org lain semua nak bergambar sakan masa kawen kan...
tapi aku malu...xnak...
hehe...

lepas balik dari umah syidah...
sampai umah (pasir mas) dah malam....

asiah yang digilai ramai...
sangat comel....tak sah kalau org tak cubit pipi die...
bukan setakat comel..mulutnya Ya Rabbi....
boleh bayang tak budak kecik yang petah...tp kecek klate pekat...
haha..lucu....
sebijik ngan rupa ummi die kat belakang tu...

No comments:

Post a Comment