I made this widget at MyFlashFetish.com.

Thursday, September 23, 2010

Pose dan company

bulan syawal dah hampir separuh
pose sehari pun tak lagi...
biasanya at least ganti pose 6 hari...
balance tu ganti tggu bulan syaaban plak..
haha...

puasa tahun lepas ada tinggal disebabkan gastrik
tahun ni xde...
gastrik hilang..
ingatkan dah baik la kan...

tetiba masuk bulan syawal je...
ada rasa loya2 balik...
mean gastrik aku datang balik..
adess...

xpe..akan aku maintain makan forever
sampai aku yakin dengan kesihatan aku...
aku makin kurus lepas kawen
aku tak diet...
aku makan dengan suka hatinya

tapi aku rasa gastrik dan senggugut
telah menyebabkan aku kurus tanpa aku sedari..
tp period kali ni agak tidak menyakitkan...
aku siap amik MC...sebab masa tu rasa lenguh2 kaki
sebelum kaki cramp...aku amik MC then balik umah

tp sampai umah
xde rasa sakit pun...hehe
siap MC tu...
tp xtau la...lagipun aku MC sebab aku selsema
then aku makan ubat..
then pening2+ biol kepala otak...
so baik aku balik umah tdo...

berita mengejutkan tentang gribbles
company yang aku dah keje since aku graduate
dah hampir 5 tahun aku keje
sejak aku masuk..
aku punye Chief General Manager ialah Dr Christopher Ting
dua hari lepas...
semua staff terima emel from him
menyatakan beliau sudah resign
adakah keadaan company sgt tenat?

menurut my regional manager...
terlalu byk percanggahan pendapat dlm company
dr chris ting byk abiskan duit untuk move syarikat to new building
guna sistem baru
yang lebih canggih..
result pun lebih cepat...
tp must use lot of capital..
maybe company skang kekurangan capital
so byk org marah kat dr chris...

kami yang berada di cawangan2 kecil seluruh negara ni
xtau cerita sgt...
cuma kesannya baru ni kami pekerja bawahan xdpt bonus...
manager2 je dapat...
sapa la yang akan jadi Chief general manager lepas ni...

No comments:

Post a Comment