I made this widget at MyFlashFetish.com.

Tuesday, September 7, 2010

Selamat Hari Raya kawan2...

selamat hari rayer kepada sesiapa saje yang baca entry ni...
sapa yg tak baca mana tau kan...
bukak fesbuk...
semua adalah ucapan selamat hari rayer...
pastu semua edit gambar sekeluarga..
letak ucapan dan tag pada semua orang..
oh...rasa mcm membosankan..
rindu pada zaman kecik2 pos kad rayer...
tp skang rindu aje jelah...
nak buat sendiri pun malas...
kalau ada la sesiapa bg kad...
mesti aku terharu giler...

perut aku makin bagus...
sejak gastrik dah pergi jauh2...
aku dah boleh minum kopi...milo..susu...
dulu kalau minum konfem muntah....
minum air oren..apa2 yg masam2 pun konfem muntah
sampaikan aku fobia nak minum air berperisa...
so aku minum air masak je selalu...
kesian kan...

cuma satu je..
aku kena pantang jeruk
oh,.kesukaanku...
sepanjang bulan puasa ni ok je....
cuma ada 2 hari aku makan jeruk malam tu....
esoknya terus muntah...2x makan hari berbeza..
2hari tu jugak aku muntah...
nampak sgt la kan..
aku kena pantang makan jeruk pasni...

mungkin dulu pun aku gastrik teruk
disebabkan aku suka makan jeruk...salah satu sebab la kot...

hehe..skang aku tengah menikmati se mug kopi o suam...
sgt nikmat..sejak sekian lama aku terpaksa lupakannya...




bermaaf-maafan lah di pagi rayer..
ni gambar pagi rayer tahun lepas...
chow...
berhati2 di jalan rayer...

No comments:

Post a Comment