I made this widget at MyFlashFetish.com.

Tuesday, October 26, 2010

Lama tak story mory...

aku memanglah takleh jadi blogger tegar....
sebab rasa macam xde benda la nak diceritakan....

so far cuma rasa seronok dengan bisnes yang diceburi...
bisnes aku dan zizan yang saling berkait....
dan bisnes semakin besar dan membesar dari hari ke hari...

sangat seronok...customer semakin hari semakin ramai..
semakin ramai yang mengenali zizan....
tepon zizan sentiasa berbunyi....
tepon aku pun sentiasa berbunyi samada dpt call atau sms..

men'tengok'kan bisnes ebook aku sgt bagus...
menyebabkan aku asyik la kena on laptop nak cek emel dan hantar emel...
zizan telah membelikan aku blackberry...
yang telah lama aku impikan...
yuhuuuuu....

sejak pakai blackberry semua urusan aku telah dimudahkan....
emel terus masuk ke hp
dan aku boleh reply terus..
but some kes kena bukak laptop jugak nak cek duit masuk....
sebab tak berani la nak cek maybank2u dan cimbcliks melalui blackberry....

ada sesetengah customer siap2 masukkan emel aku masa buat transaction..
so aku xpayah cek la duit masuk ke tak...
direct hantar emel je....
so senang....

sampaikan kalau kat umah...
langsung tak bukak laptop...
cek emel...facebook...ym semua kat blackberry je
tapi main game cafe world tak boleh la....

aku jual ebook panduan bina badan.....
then zizan jual supplement...
so sesiapa yang beli ebook dan belajar nak bina badan...
dorg juga akan memerlukan supplement which is sgt penting dalam bina badan
beli ebook ngan aku..then beli supplement ngan zizan...

supplement plak...sentiasa kena amik la kan...
so penjualan akan berterusan...
sampaikan setiap hari zizan akan pos barang...
store barang2 plak adalah kat opis aku...hehe

zizan kan keje kerajaan....so susah...
aku ni keje swasta...dan aku jugak supervisor kat sini...
so pejabat ni adalah dibawah seliaan aku...
aku punya pasal la nak buat apa pun kan...
hahahahah (gelak syaitonnnn)..

kat umah pun simpan jugak...
tp sebahagian besar kena simpan kat opis la..
standby untuk di pos....
customer plak merata ceruk malaysia....termasuk sabah sarawak...
hari2 packing je keje...

tak kurang jugak customer yang dtg kat umah atau dtg ke opis....
hehe

hope bisnes ini akan terus maju dan maju...
bermula ngan modal pusingan rm1000 mcm tu je...
skang zizan kena pusing modal rm10,000 dan sebulan...
kalau tak dan jugak...amik kat bank guna kad kredit aku...
tak tahan woo kena caj 5% setiap pengeluaran...

zizan tengah cadang2 nak tambah personal loan die tu...
nak tambah modal lagi...
so that xde la putus stok lagi lepas ni....

No comments:

Post a Comment