I made this widget at MyFlashFetish.com.

Saturday, October 2, 2010

Order pastu blah!!!!

oo..order kemain...
pastu terus blah...
pernah tak korang buat mcm tu?

aku ngan zizan penah...
adalah satu hari...
kuor lunch kat pak awi la kononnya....
punya la ramai manusia...
mula2 tu nampak gak la tempat duduk..
by the time nak makan..tempat duduk dah xde...

owh..bukan la xde sebenarnya...
ada yang berdua....tp duduk kat meja 4kerusi...
dah nampak org ramai xde tempat duduk...
pandai2 la alih tempat..
ni wat dek je...

aku ngan zizan dah elok2 pegang pinggan berisi nasik segala mak nenek...
zizan menunggu jugak 5minit...
tgk ada tempat duduk tak....
pastu aku tgk muka die dah bengang giler...
aku amik lauk dah la tak agak2...
mau rm6-7hengget kalau kena bayar...

zizan suh aku letak pinggan atas meja dekat akak 2 org (yg duduk kat meja 4 kerusi tu)
dan....
BLAH!!!
tak kuasa nak menunggu lagi..
dah la masa singkat...
nak balik solat lagi...

zizan kalau dah bengang...
kau ckp cakap byk...
kan ko plak yg kena....
hehe

isi nasik dlm pinggan...
bubuh lauk penuh2...
siap order air...
pastu blah...
huhuhu

aku plak..ada sekali...
g astaka...sebelah tu ada warung mee sup/mee celup
aku ni nak cepat sbb zizan suh amikkan barang die kat citylink
citylink tu tutup kul 6ptg...
aku balik keje dah 5.30ptg
aku g shopping sket kat astaka...sampai 5.45....
pastu nampak la kedai mee sup ni..
disebabkan aku tak penah rasa mee sup die..
aku teringin la kan...

g duk tepi meja die..
order 2 bungkus...
makcik ni tgk bz la..
byk order...
aku tgk punya ramai org...lagi la rasa nak makan kan..
mesti sedap ni...
tgk jam...alahai...kang xsempat amik barang zizan...
mati aku....

makcik tu tengah bungkus2 semua...tp xtau la siapa punye..
sbb banyakkan...
so agak2 dah 5.50ptg..order aku xsiap2....
aku pun blah la...xtau la makcik tu dah buat aku punye ke belum...
time tu...dalam hati xde taman...
yg ada hanya besi berceracak...rasa nak marah makcik tu pun ada...
haha...

No comments:

Post a Comment