I made this widget at MyFlashFetish.com.

Thursday, November 25, 2010

ubat lelah

Aku baru tau yg ada org guna ubat lelah/asma untuk turunkan berat badan.

Sebabnya memang bila makan ubat tu,kadar denyutan jantung amat laju mean kadar metabolisma adalah tinggi.

That,s why aritu aku timbang berat aku minggu lepas,turun 3kg.

Susah payah aku nk naikkan berat,seminggu turun 3kg. Gara2 ubat lelah.

Aku kena makan ubat lelah setelah disahkan oleh dr aku ada lelah. Kelakar plak,setelah umur 27tahun baru aku tau aku ada lelah padahal aku susah nk bnafas time demam atau selsema sejak sekolah rendah lg.

Tp memang aku xpenah sangka aku ada lelah,mak ayah aku pun tak tpikir rasanya sbb xde pun dalam keturunan aku yg ada lelah.
Sent by DiGi from my BlackBerry® Smartphone

No comments:

Post a Comment