I made this widget at MyFlashFetish.com.

Tuesday, May 3, 2011

Gymnasium Dungun

malas betul nak menulis kat blog....asik baca blog org je...
dan aku tgk org lain pun...jarang dah update...memang mcm tu kot..
mula2 semua semangat....pastu down.....

gym aku dah mula beroperasi 21 mac 2011...
sambutan sangat menggalakkan....
tp semua customer setakat ni lelaki jelah....pompuan yilek....
nak suh kita buat hari khas untuk pompuan konon...
sekor haram pun xdatang....merugikan bisnes aku...

so skang xde gender2.....sama je....memang xde pompuan nak dtg pun....
hehe....

kakak aku pun nampaknya dah selesa ngan tugas die...
abg ipar aku pun nampak membantu....
kalau bini die uruskan anak atas umah...die jagakan kaunter sekejap...

gym bukak 7hari seminggu....8pg sampai 12 malam....xde cuti2..melainkan
kakak aku nak balik kedah ke....maybe terpaksa ditutup atau aku akan amik cuti jaga gym...
no hal....cuti aku byk....

6 comments:

  1. nnti bleh la buka kt kuala tganu plak. bleh jd member. ada harga special tak? ^^

    ReplyDelete
  2. kat kuala trg dah ada byk gym...malas la nak bersaing sbb kita modal xbyk...hehe....yg kat dungun ni pun kecik aje....tp memadai la untuk org dungun...hehe

    ReplyDelete
  3. p-jah..brape rm sejam..hr tu ade mk p-jah gtau nk buke gym..

    ReplyDelete
  4. boleh tau kt mne dungun??ade no x utk cntact?
    tq

    ReplyDelete
  5. salam, kepada tuan punya blog..di mana lokasi gym tuan? dekat area mane yer?

    ReplyDelete