I made this widget at MyFlashFetish.com.

Saturday, October 29, 2011

bertolak pagi2 buta

letihnya...
selalu mcm ni tau...
bertolak kul 5pagi (sebelum subuh) dari pasir mas...
solat subuh di machang...

kul 8.15pagi sampai k.trg..terus masuk opis...
dah la mcm tadi kul 11.30 malam masih di wakaf che yeh...
hehe...

sampai umah terus tdo...set jam kul 4.30 pagi..
so skang badan teramat letih...
tp masih perlu bekerja...

selalunya kami mcm ni la contohnya hari raye ke...time cuti sekolah ke..atau sesaje..
suka bertolak kul 4 pagi..5pagi...elakkan jam kalau musim raye...

cuma kali ni zizan saje nak balik pg...sbb nak duk umah lama sket...sbb semua adik2 die ada...
die xpelah...die xkeje sabtu...i yg keje...

plan jumaat nak g munduk...tp dah ujan lebat pagi tu...
petang dah xujan...tp mcm mana nak g munduk kan...
dah tau dah suasana munduk tu kalau ujan...kalau nak selamat..pakai la but (kasut ujan)
sbb jalan die punye lecak..mak aihhh...goli den...

ok...next time g munduk...
mula2 tu zizan siap nak ajak g hatyai lagi..sbb nak bawak adik2 die...
tapi...aku xbawak balik pasport daa...
die sekeluarga xpe la..rakyat kelantan...mintak border pass aje...
melepaih....

No comments:

Post a Comment